woensdag 11 mei 2016

Summerfruit Smoothie


Het wordt weer zomer!

Nu het eindelijk wat beter weer wordt, komt ook al dat lekkere zomerfruit weer tevoorschijn! Afgelopen dagen was het zo mooi, dat ik de zomer in mijn bol had :D. Vandaar dat ik deze zomerse smoothie heb gemaakt van vers zomer fruit. Super makkelijk en heel lekker fris!







Ingrediƫnten:
- ½ watermeloen (was bij mij ongeveer 800 gr)
- 250 gr aarbeien
- 50 gr blauwe bessen
- 15 blaadjes verse munt


Snijd de watermeloen in stukken en gooi deze als eerste in de blender. Ik moest af en toe stoppen om de stukken naar beneden te duwen in de blender. Zet wel de machine uit dan!! Omdat er veel vocht in de watermeloen zit hoef je geen water toe te voegen. Als de meloen een glad mengsel is geworden voeg je de overige ingrediĆ©nten toe. Even de blender laten draaien en klaar is kees. Je kan natuurlijk ook wat minder munt blaadjes toevoegen, of juist iets meer. Net hoe jij het lekker vind! Als je wat extra eiwitten aan de smoothie wilt toevoegen, kan je nog een scoop eiwitpoeder toevoegen (bijvoorbeeld vanille of naturel poeder). Extra protein!!  

Enjoy the sun health lovers :)

Macro’s per jar (350gr):
Kcal 129
Koolh 26
Eiwit 3,3
Vet 0
Vezels 2,8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten